Veelgestelde vragen

Schrijf ons een e-mail via het formulier, of stuur ons een e-mail direct op.

ZEND ONS EEN BERICHT

    CONTACT INFORMATION

    Stoomloggerweg 8
    3133 KT Vlaardingen
    Zuid-Holland
    Nederland

    010 – 3220 221

    info@hdmediaboxen.nl

    Heeft u vragen over hoe wij u kunnen helpen met uw probleem? Stuur ons een e-mail en we nemen snel contact met u op.

    Bestellen & betalen

    Hoe plaats ik een bestelling?

    Product in winkelwagen plaatsen

    1. Kies het gewenste product
    2. voeg het product toe aan de winkelwagen.

    Nadat je alle producten in de winkelwagen hebt geplaatst kan je vanuit de winkelwagen verder gaan om de bestelling af te ronden.

    Hoe wijzig ik een geplaatste bestelling?

    Als het product ons magazijn nog niet heeft verlaten. Kan je een e-mail sturen naar info@hdmediaboxen.nl, om de bestelling op dezelfde dag nog te wijzigen.

    In het onderwerp kun je dan de woorden “wijziging bestelling” vermelden, zodat het proces nog sneller verloopt.

    U vermeld de wijziging, en wij nemen contact op om deze door te voeren.

    Hoe annuleer ik een bestelling?

    Annuleren kan ons alleen als het product ons magazijn nog niet heeft verlaten.

    Als het product ons magazijn nog niet heeft verlaten (geen mail ontvangen “bestelling afgerond”). Kan je een e-mail sturen naar info@hdmediaboxen.nl, om de bestelling op dezelfde dag nog te annuleren.

    In het onderwerp kun je dan de woorden “annuleren” vermelden, zodat het proces nog sneller verloopt.

    Heeft het product de magazijn al verlaten en wilt u toch annuleren?
    Dan kunt u het product ook kosteloos weigeren bij de deur.

    Mijn online betaling is mislukt.

    Als je denkt dat de betaling niet gelukt is, kijk dan of je de bevestigingsemail hebt ontvangen. Kijk ook in je Spam. Heb je geen email ontvangen? Stuur dan een email naar info@hdmediaboxen.nl met het onderwerp: Is mijn bestelling doorgekomen? Stuur je product, naam en adres mee. Wij controleren dan jouw bestelling.

    Waar kan ik mijn factuur vinden?

    Zodra we de bestelling hebben ontvangen, sturen wij de factuur mee bij de bevestigingsemail. Als je de bevestigingsemail niet kan vinden, kijk dan bij de Spam. Vind je het daar ook niet? Stuur ons een email op info@hdmediaboxen.nl met de factuurgegevens. Wij sturen je dan de factuur op. 

    Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?

    Op het door jou ingevoerde e-mailadres ontvang je een bevestigingsemail. Bewaar deze bevestigingsemail en de factuurnummer goed.

    Zo kunnen we jou bij vragen of opmerkingen beter van dienst zijn.

    Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?

    Indien je na het bestellen een factuurnummer hebt ontvangen, is de bestelling goed doorgekomen.

    Het kan zijn dat de email in de Spam is blijven haken. Indien je géén factuurnummer hebt gehad, kun je ons een mail sturen op info@hdmediaboxen.nl

    Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

     1. IDeal   
    Je kiest op de afrekenpagina voor de optie ’iDeal’ en selecteert jouw bank. Vervolgens klik je op ’bestelling plaatsen ‘. Je wordt verwezen naar je eigen bankomgeving en kan de betaling doen. Wanneer de betaling bevestigd wordt, komt de bestelling bij ons binnen. Wij bezorgen het product dan binnen de gestelde tijd. 

    2. SOFORT banking  
    Je kiest op de afrekenpagina voor de optie ’SOFORT’ en selecteert jouw bank. Vervolgens klik je op ’bestelling plaatsen ‘. Je wordt verwezen naar je eigen bankomgeving en kan de betaling doen. Wanneer de betaling bevestigd wordt, komt de bestelling bij ons binnen. Wij bezorgen het product dan binnen de gestelde tijd. 

    3. Directe bankoverschrijving

    Je wordt verwezen naar de pagina met betaalgegevens na het plaatsen van de bestelling en hier volg je de instructies. Wanneer de betaling op ons rekening is bijgeschreven, komt de bestelling binnen in ons systeem. 

    4.PayPal     
     
    Je kiest in de afrekenpagina voor de optie ’PayPal’. Vervolgens klik je op ’bestelling plaatsen ‘. Je wordt verwezen naar de PayPalformulier en hier volg je de instructies. Wanneer de betaling is bevestigd, komt de bestelling binnen in ons systeem.

    5.Bancontact ( MisterCash ) 

    Je kiest in de afrekenpagina voor de optie ’Bancontact’. Vervolgens klik je op ’bestelling plaatsen ‘. Je wordt verwezen naar de Bancontactformulier en hier volg je de instructies. Wanneer de betaling is bevestigd, komt de bestelling binnen in ons systeem. 

    Bezorgen & afhalen

    Kan ik mijn bestelling vandaag nog ontvangen?

    Ja. Wij leveren nu ook op dezelfde dag!

    Als je doordeweeks van maandag t/m vrijdag voor 10:00 bestelt kun je hiervan gebruik maken.  Je kiest op de afrekenpagina voor de optie ’Same Day Delivery’. Bestellingen tussen 00:00 (‘s nachts) en 10:00 (‘s morgens) worden op dezelfde dag geleverd via Same Day als verzendmethode. 

    Bestel je na 10:00 en voor 23:59, dan ontvang je de bestelling de volgende dag

    Kan mijn pakket na bestelling nog naar een ander adres verstuurd wordentitle

    Als je bestelling nog niet is afgerond, dan kan je een e-mail sturen naar info@hdmediaboxen.nl Zet in het onderwerp: Wijziging adres 

    Wij wijzigen het adres dan voor jou.

    Kan ik mijn bestelling vandaag ontvangen?

    Ja. Als je doordeweeks van maandag t/m vrijdag voor 10:00 besteld kan dit.  Je kiest op de afrekenpagina voor de optie ’Same Day Delivery’. Bestellingen tussen 00:00 (‘s nachts) en 10:00 (‘s morgens) worden op dezelfde dag geleverd via Same Day als verzendmethode. 
    Bestellingen voor 17:00 worden de volgende dag gratis geleverd met PostNL als verzendmethode.

    Wat zijn de kosten voor verzending?
    • Tot € 50 zijn de verzendkosten maximaal € 5,95 binnen Nederland met PostNL 
    • Vanaf € 50,- zijn de verzendkosten gratis binnen Nederland met PostNL
    • Snelle levering via Same Day kost 5,95 (voor 23:59 besteld morgen in huis, of voor 10:00 besteld zelfde dag in huis). 
    Waar is mijn pakket?

    Als je de status van je bestelling wilt weten, kijk dan op je track & trace code, deze wordt automatisch naar jou gemaild.

    Heb je geen track & trace dan kan je een mail sturen naar info@hdmediaboxen.nl

    Wat als mijn pakket vertraagd is?

    De bezorging is in de handen van de koerier (PostNL of DHL)). Via hun website kan je met de track and trace nummer de bestelling in de gaten houden. 

    Wij weten dat zij als betrouwbare partner hun best doen om het zo snel mogelijk te bezorgen. Het geduldige wachten van jou zal beloond worden. 

    Retour & ruilen

    Hoe werkt retourneren?

    Hoe werkt retourneren?Ook als je op afstand koopt, heb je dezelfde opties als in de winkel.

    Je kan je product bekijken en dan besluiten om zonder opgave van reden het product terug te sturen.

    Retourneren is mogelijk binnen 30 dagen.

    Wanneer is retourneren gratis?

    Je hebt het recht jouw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na het aanmelden van retour nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige bedrag terug, inclusief verzendkosten, mits dit via PostNL is. Kiest u voor Same Day (zelfde dag levering), dan wordt deze dienst niet vergoed.

    Retourneren is altijd gratis in Nederland. Bij retourneren vanuit andere landen dan Nederland bent u zelf verantwoordelijk voor het posten en portokosten.

    Krijg ik na retourneren het volledige bedrag terug?

    Vaak wel. Hierbij zijn 3 opties mogelijk: 

    1. Je bekijkt het product zoals je in de winkel zou doen.
      Je krijgt het volledige bedrag terug. 
    1. Bij het bekijken ontstaan er beschadigingen en gaat een deel verloren.
      Je krijgt het bedrag deels terug. 
    1. Bij het bekijken ontstaan meerdere of heftige beschadigingen of het belangrijkste onderdeel gaat verloren.
      De retour wordt geweigerd. 
    Wat zijn de retourvoorwaarden?

    Je kunt binnen 30 dagen na ontvangst van jouw product een retour aanmelden.  

    Let op! Dit betekent dat: 

    • Inhoud van de doos compleet geleverd moet worden. 
    • Het product mag niet vervuild zijn (geen etensresten, sigarettenas of afval van huis meeleveren) 
    • Indien het product beschadigd (diepe krassen of breuken door verkeerd gebruik) is kan het retour worden geweigerd of kosten in rekening gebracht worden.

    Er zijn 2 opties mogelijk: 

    1. Je product ruilen voor een ander product.
    2. Je product gratis laten retourneren het geld wordt dan teruggestort op de rekening

    Bekijk het product zoals je in de winkel zou doen, en ga zorgvuldig met het product om. Voor jou betekent dit dat je dan snel het volledige aanschafbedrag terugkrijgt en wij kunnen dan een andere klant met het product blij maken. 

    Hoe meld ik online mijn retour aan?

    Bij Hdmediaboxen kan je makkelijk retourneren. Dit kan snel via de online retourformulier.

     
     Kan ik mijn retour annuleren?

    Dat is niet nodig. Als je het product niet binnen 14 dagen na aanmelding retourneert, dan wordt jouw retour geannuleerd.

    Garantie & reparatie

    Wat is mijn garantiebewijs?

    De factuur die je hebt gekregen is een garantiebewijs.

    Wie repareert mijn product?

    Afhankelijk van het defect repareren onze reparateurs het product. Anders sturen we het product naar de leverancier.

    Is reparatie altijd gratis?

    Ja, bij ons is reparatie altijd gratis.

    Er gelden wel 2 voorwaarden: 

    1. Het betreft een fabricagefout. 
    1. Het valt binnen de garantieperiode. Deze kan je terugvinden op de productpagina.
    Hoe meld ik mijn reparatie online aan?

    Je kan het retourformulier invullen met uitleg van het defect. Je krijgt van ons een mail met instructies.

    De reparatie retourneer je naar het volgende adres:

    Stoomloggerweg 8
    3133KT Vlaardingen
    Nederland

    De kosten van verzending worden door jou gedaan.

    Wat moet ik doen om mijn product te laten repareren?

    Meld je reparatie aan door het reparatieformulier naar info@hdmediaboxen.nl op te sturen. 

    Maak het product klaar voor de verzending: 

    1. Verwijder waar nodig je data en account van het apparaat.
    2. Pak het goed en veilig in, hoeft geen originele verpakking te zijn.
    3. Stuur het pakketje via PostNL terug naar hdmediaboxen.

    Zodra de reparatie gedaan is krijgt je bericht van ons.  

    Kan ik mijn product ook op locatie afgeven voor reparatie?

    Ja, je kan je product in onze winkel afgeven. Wij zorgen ervoor dat het gerepareerd wordt. Je hoeft de reparatie dan niet aan te melden. 
     
    We proberen je natuurlijk zo snel mogelijk te helpen, vaak is er wel meer tijd nodig voor de reparatie.

    Je kan de reparatie altijd opsturen via PostNL. 

     

    Wanneer is mijn product gerepareerd?

    Dat is per product en probleem verschillend. Kunnen wij het zelf maken dan duurt het maximaal 1 week. 

    Sturen wij het voor je op naar de leverancier dan duurt het 2 tot 6 weken.  

    Contact

    Ik heb een technische vraag waar kan ik terecht? 

    Bij technische vragen kan je een contact opnemen via een contactformulier.
    Je kan ons benaderen via de mail of whatsapp.
    Email: info@hdmediaboxen.nl
    Whatsapp nr.: +31 6 87 89 93 49

    Hoe kan ik het beste contact met jullie opnemen?

    Je kan ons benaderen via de mail, whatsapp of telefonisch.
    Email:info@hdmediaboxen.nl
    Whatsapp nr.: +31 87 89 93 49
    Telnr.: 010 - 322 02 21

    Overige vragen

    Kan ik met alleen het kastje al zenders ontvangen?

    Nee, naast het kastje heb je ook IPTV abonnementen nodig.
    Wij van Hdmediaboxen verkopen geen IPTV abonnementen. Wij kunnen je daar ook geen advies bij geven.

    Verkoopt Hdmediaboxen ook IPTV abonnementen? 

    Wij van Hdmediaboxen verkopen geen IPTV abonnementen. Wij kunnen je daar ook geen advies bij geven.

    Mijn vraag staat er niet tussen wat moet ik nu doen?

    Bij overige vragen kan je contact opnemen via een contactformulier .
    Of een een e-mail sturen naar info@hdmediaboxen.nl